اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش ۵ زندگی دیگر شد (۹ خرداد ۱۴۰۳) بانوان پیش از اقدام به بارداری از سلامت دهان و دندان خود اطمینان حاصل کنند ژنتیک و وراثت اصلی‌ترین علت کم‌کاری تیروئید در کودکان بیماری MS درمان قطعی ندارد، اما با مصرف دارو می‌تواند به خوبی کنترل شود والدین؛ فرزند اول را برای حضور نوزاد جدید آماده کنند بی‌احترامی، زخمی است که با کودک می‌ماند! چه زمانی وقت مداوا و جراحی چاقی در کودکان است؟ راز جوان‌تر شدن در پیری آخرین فرصت برای ازدواج‌نکن‌ها | زنگ هشدار برای تجرد قطعی یک میلیون دهه شصتی به صدا درآمد درباره بیماری «ام اس» و راه‌های پیشگیری از آن پیش‌بینی افزایش دما در غالب نقاط کشور (۹ خرداد ۱۴۰۳) خیران مدرسه‌ساز ۳۰ کلاس جدید در حاشیه مشهد می‌سازند اما و اگر‌های ثبت‌نام سرویس مدارس | چرا سامانه «سپند» در دسترس نیست؟ فروش خودرو سیل‌زده مشهدی به ۵ میلیون تومان! سرقت مسلحانه گله گوسفندان در حوالی مشهد جدال با مرگ | روایت ۲ ساعت اضطراب و دلهره در عملیات نجات جان پاکبان مشهدی گرفتار در سیل + ویدئو خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه برای معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ آموزش‌ و پرورش: سوالات امتحان علوم خارج از کتاب درسی نبود آموزش تهیه چند نوع دسر و نوشیدنی با توت فرنگی همه چیز درباره خواص گوجه سبز | میوه ترش و خوشمزه بهاری
سرخط خبرها

شناسایی ۱۰ نفر از سران اصلی باندهای قاچاق سوخت در جنوب کشور | ۳ سرکرده دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۱۰۸۸۷
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
شناسایی ۱۰ نفر از سران اصلی باندهای قاچاق سوخت در جنوب کشور | ۳ سرکرده دستگیر شدند
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری ۳ نفر از سرکردگان اصلی قاچاقچیان سوخت در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی قهرمانی رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان صبح امروز با اعلام شناسایی ۱۰ نفر از سران اصلی باند‌های قاچاق سوخت در جنوب کشور، از دستگیری ۳ نفر از آن‌ها در روز‌های اخیر خبر داد.

مجتبی قهرمانی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در جریان عملیات ضربتی مأموران دریابانی استان، حافظان حریم مرز‌های آبی کشور موفق شدند با انجام کار‌های اطلاعاتی گسترده پس از سه ماه تلاش شبانه روزی، ۱۰ نفر از سرکردگان اصلی باند‌های قاچاق سوخت را شناسایی و ۳ نفر از آن‌ها دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنابر گزارش مأموران این ۱۰ نفر از طریق تشکیل باند و شبکه‌های سازمان یافته و بین‌المللی، نسبت به قاچاق روزانه بیش از ۲ میلیون لیتر سوخت از طریق مرز‌های آبی جنوب کشور مبادرت می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه اعضای این شبکه‌های سازمان یافته، میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق را از طریق دریا به وسیله ده‌ها فروند کشتی، لنج و قایق تندرو به کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس منتقل می‌کردند، بیان داشت: به دستور مقام قضایی و پس از انجام بررسی‌هایی لازم توسط ادارات ثبت احوال، ثبت اسناد، بنادر و دریانوردی، شیلات و پلیس راهور مشخص شد که سرکردگان این باند‌های بین المللی قاچاق سوخت، اموال و دارایی‌هایی خود را به نام ۷۱ نفر از بستگان درجه یک خود انتقال داده‌اند و تمامی مبادلات مالی حاصل از اقدامات مجرمانه شان را هم از طریق کارت‌های بانکی آن‌ها انجام می‌دهند.

قهرمانی با اشاره به اینکه گردش مالی این باند‌های قاچاق سوخت، صد‌ها میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: با هدف ضربه به بنیه مالی و اقتصادی قاچاقچیان، ۱۲ فروند شناور لنج، ۲۳ دستگاه خودرو لوکس خارجی و ۷ باب منزل مسکونی گرانقیمت متعلق به آن‌ها در مرکز استان هرمزگان به صورت سیستمی توقیف شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین ۷۱ حساب بانکی این افراد بلوکه شده و ده‌ها میلیارد تومان وجه نقد و اموال و مستغلات سرکردگان باند‌های موصوف در سرتاسر کشور ضبط شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای دستگیری دیگر اعضا و سرکردگان این شبکه‌های سازمان‌یافته قاچاق سوخت، توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی همچنان ادامه دارد، یادآور شد: افراد دستگیر شده نیز هم‌اکنون با صدور قرار تأمین کیفری به منظور رسیدگی به اتهامات‌شان و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می‌برند و جزئیات بیشتر از اقدامات مجرمانه آنها، پس از تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->